2012. július 22., vasárnap

17. fejezet - Games

Ok. What happened? :O 33 followers! *-*
Olyan aranyosak vagytok! :3
Love everybody!

Leah

(hát nem irtócuki? *-*)

17. fejezet - Games

 - Hahaha. Ez kínos! - Ültem fel röhögve nem a saját hotelszobámban. Az ágyban volt még rajtam kívül Louis Harryvel összegabalyodva pont mellettem, a másik oldalamon Nialler lógott félig le az ágyról, az ágy túlsó végében pedig Zayn feküdt keresztbe. Mindenki az előző esti cuccaiban volt, kivéve Harry-t, akinek a felsőteste WC papírba volt tekerve... Félig már leszakadoztak a foszlányok, a maradék pedig azért maradt fent, mert Louis ölelése ott tartotta.
 Mikor megmozdultam, velem mozdult Niall is, ezért megpróbáltam óvatosabban felkelni, de a végeredmény az lett, hogy Niall legurult a padlóra. Felkuncogtam és a hajamat gereblyéztem az ujjaimmal. Reggel kilenc óra volt a szobában lévő óráról leolvasva. Még jó, mert a fiúknak még el kell készülniük.... Előre sejtettem, hogy mindegyiknek fájni fog a feje, de elkezdtem felébreszteni őket. Niall már nyitogatta a szemeit és a kezeit az arcára tapasztotta.. Gondolom zavarta a fény, mert elhúztam a sötétítő függönyöket. Zayn nyammogott és a másik oldalára fordult. Megforgattam a szemeimet és lehúztam mindegyikről a takarót. Bár ne tettem volna, mert Louis alsónadrágban szunyókált. Kicsit elpirultam lányos zavaromban, majd fogtam egy párnát és Larry Stylinson fejére dobtam.
 - Naaa!
 - Hééé!
 Felváltva morogtak és szitkozódtak. Zayn is résnyire nyitotta a szemeit, mikor nem találta a takarót maga körül.
 - Ébredjetek! - Parancsoltam rájuk és a pólómat igazgattam, hogy visszakerüljön a helyére. Niall dörmögött valamit a padlón, így fenéken billentettem. Egyrészt felkeltés céljából, másrészt mögötte volt a cipőm. Miután bele bújtam a táskámat a vállamra kaptam és valamelyik fiú telefonja is a kezembe került. Egyiknek sem volt kedve felkelni, de már maguknál voltak. Még mielőtt visszaaludtak volna bekapcsoltam a Foo Fighters egyik dübörgősebb számát és olyan messzire vittem magammal felhangosítva a telefont, hogy csak akkor raktam le a földre, mikor az ajtóhoz értem. Átmentem a saját szobámba és bevetettem magam a fürdőszobába. Lemostam a sminkem maradványát és vettem egy frissítő zuhanyt is.
Ruhák:
 Ehhez felvettem még Liam óráját és már indultam is kifelé. Be akartam nézni a kuplerájba, hogy felkeltek-e a fiúk. A sarkon befordulva láttam Liamet kijönni a szobájából, de nem felém fordult, hanem a másik irányba. Nekifutásból a hátára ugrottam. Miután rá jött, hogy csak én vagyok az, mosoly költözött az arcára és megpuszilta a kezemet.
 - Jó reggelt! - köszöntem.
 - Neked is. - Mosolygott rám oldalra fordítva a fejét. Megpusziltam az arcát, majd elindultunk előre. Nem szálltam le a hátáról, és nem tette szóvá, úgyhogy élveztem a kényelmet.
 - Várj, ide be kell kopogni! - Nyújtottam ki a kezemet az ajtó felé, ahol az éjszakát töltöttem. Liam oda állt, hogy bekopoghassak.
 Louis pár pillanat múlva rossz kedvűen nyitott ajtót.
 - Örülök, hogy felkeltetek! - Vigyorogtam rá.
 - Hagytál nekünk már választást? - Mormogta, majd visszament a telefonjáért és csatlakozott hozzánk. A lift felé menet összegyűjtöttük a többi fiút is. A liftre várni kellett, így a saját lábaimra álltam, de nem léptem túl messze Liamtől.
 - Mi volt, miután magatokra hagytalak? - Kérdezte Liam körbejártatva a tekintetét.
 - Elfogyott két üveg vodka és még valami kék lötty is, aminek most nem jut eszembe a neve. - Mondta Louis.
 - Viszont a szobaszerviz hozott nekünk twisztert. Nem tudtam, hogy ilyet is lehet kérni! - Mondta csillogó szemekkel Niall.
 - Legközelebb te kerülsz alulra. - Dörzsölte a mellkasát Harry szúrós pillantást küldve a szőkének.
 - Azért meg kell hagyni, hogy szépek a körmeid. - Vigyorogtam rá a kócosra.
 Harry szemei elkerekedtek, mikor megnézte a körmeit.
 - Külön könyörögtél, hogy a csillogóssal fessem ki! - Röhögtem el magam.
 - Nem baj, mi így szeretünk! - Ölelte magához Zayn Harryt és mindenki elröhögte magát.
 - Hogy lehet ezt leszedni? - Kezdte el vadul kapargatni a körmeit Harry.
 - Nyugi, ha visszajöttünk a reggeliből adok elmosót. - Az arcomon akkor is hatalmas mosoly maradt.
 A lift megérkezett, és mikor kiléptünk a földszinten belőle, már ott vártak ránk a fiúk biztonsági őrei. Aranyosak voltak, mert integetteg a rajongóiknak, de nem álltunk le fényképezkedni. Túl éhesek voltunk ahhoz, hogy órákat töltsünk velük. Bepattantunk egy kisbuszba és elmentünk reggelizni az egyik közeli étterembe, ami nyugis volt. Ez után elmentünk vásárolni, mert Louis és Harry elkezdtek hisztizni édességért. Ez után Niall is rákezdett, így hogy megszűnjön a lárma megálltunk egy boltnál. Vicces volt, mert kiürítették az egészet, hogy gyorsan végezzünk.

A délutáni koncert is elszállt. Liammel néha eltűntünk egy kis időre kettesben lenni, ami fel is tűnt a többieknek, de még nem jutott eszükbe az, hogy esetleg együtt lennénk. Mind a ketten más helyeken szívódtunk fel, és utána teljesen ellenkező irányból bukkantunk elő. Mi élveztük a játékot, de túl sokszor nem tűnhettünk el, és túl hosszú időre sem... Kicsit szívás, de megoldjuk.
 Még ma elindulunk Cardiff-be, ami 7 órás utat jelent egyhuzamban, már ha nem állunk meg... Hajnali 4re oda is érünk.. Még szerencse, hogy csak március elsején kell csak fellépniük, utána meg másnap, de a holnap szabadnap lesz.
 A cuccainkat bepakolták a buszba, és már én is rájöttem, hogy hogyan pakoljak úgy, hogy ne kelljen mindig mindent ki-be pakolászni. Induláskor még egy csomó rajongó futott a busz után meg integettek a sötétített ablakoknak, ami megint csak vicces volt. Harry pózolt egyet az ablakban, amit lefényképeztem és feltöltöttem azzal a szöveggel, hogy: "A rajongók őrültek!" Harry meg felfelé mutató hüvelykujjal és nagy mosollyal nézett a telefonomra.
 Öt körül indultunk, ami azt jelentette, hogy még nagyon aktívak voltunk. Miután a laptopozás nem űzte el az unalmunkat, elkezdtünk kártyázni.
 - Mit játszunk? - Kezdte el kevergetni a paklit Niall.
 Hátul voltunk a hátsó helyiségbe és becsuktuk az ajtókat, hogy ne zavarja a többieket a zene, amit Zayn rakott be.
 - Vetkőzős póker? - Vigyorgott Harry, mire mindenki hirtelen engem kezdett el nézni.
 - Mi van? - Kérdeztem felhúzott szemöldökkel. - Felőlem mehet. - Vontam vállat.
 - Nem kell, ha nem akarod... - Kezdte Liam.
 - Nyugi. - Kacsintottam Liamre majd a többiek is beleegyeztek a játékba és annak ellenére, hogy még sötét sem volt odakint, elkezdtük a vetkőzős pókert. Valahogy hangulat világítást varázsoltak a fiúk és előkerült pár zseton is. Nem volt olyan sok, hogy sokáig kibírja, ráadásul úgy egyeztünk meg, hogy emeléseknél kerülnek be a ruhadarabok. A zsetonok a beugrók voltak. Mivel odakint nem volt 20 foknál több, ezért mindenkin volt pulcsi vagy kardigán, póló, zokni meg cipő is. Na meg alsónemű... Áldottam az istent, hogy ma valami normális volt rajtam, ami ráadásul még egy szettből is származott... Bár reménykedtem benne, hogy odáig nem jutok, hogy meg is kelljen mutassam...

U.I.: Tudom, hogy ez rövid lett, de ízelítőnek nem is olyan rossz, nem? :D  Btw twitteren az egyik amerikai csaj twitcamolt az előbb, ami a nickelodeon átverését közvetítette, mert tudta, hogy nem mindenki tudja majd nézni, így az egész világról voltak nézői. Hát LMAO. Szét röhögtem magamat! xD Bár azt gondoltam volna hogy Louis és Harry veri át a többieket, nem pedig Louis és Zayn, de mindegy. Isteneeeeeeeem! :D

4 megjegyzés:

  1. áá nagyon jó lett! remélem minél több ruhadarabtól megszabadulnak mind a fiúk mind Leah!XD siess a kövivel!!Xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett megérte ennyit várni rá :D

    VálaszTörlés
  4. Imádom ahogy írsz *_* adasd má' ki könyvbe :D háromszor is megvenném ^_^

    VálaszTörlés