2013. január 16., szerda

33. fejezet - VÉGE

OMG!
Olyan kitartóak vagytok! Mindig beleszúr a szívembe ha új komment érkezik, mert tudom, hogy várjátok vagyis nagyon reménykedtek az új fejezetben, én pedig nem fogom megadni nektek. :(
Azért azt meg kell mondanom nektek, hogy a hónapra nézve az oldalt csak olyan kulcsszóval találták meg, amiben benne van, hogy 18. xD 
A napi látogatottság még mindig 200 fölött van és én csak ámulok és bámulok, mikor visszaolvasom a fejezeteimet. Hogyan jutottak eszembe ilyen hasonlatok? Hogyan tudtam ilyen jól írni? Néha elfelejtem magamat...
Leah

33. fejezet

 - Meg kell hogy mondjam, az első gondolatom az volt, hogy terhes vagy. - Vallotta be megkönnyebbülten Lou, mikor lehuppantunk melléjük. Mindenki folytatta azt, amit abba hagyott.
 - Louis! - Bele boxoltam a vállába.
 - A baba stressz a legrosszabb. - Emelte maga elé a kezeit Lou.
 Összehúzott szemekkel néztem rá, de végül nem kérdeztem rá a dologra.
 - Srácok, holnapra mindenki legyen kész az indulásra! Még ma szeretném, ha mindenki bepakolna! - Mondta Paul.
 Liam és én visszamentünk a szobánkba és összepakoltuk a cuccainkat. Nem volt sok, így csak pár ruhadarab került a táskákba vissza.
 - Szeretnél nézni egy filmet? - Huppant az ágy közepére Liam.
 - Miért ne? - Másztam mellé és bekapcsoltuk a tv-t.
 - Hmm... - Kapcsolgatott Liam.
 - Leharcolt oroszlánok! Az jó! - Kiáltottam fel. Liam csak kuncogott. A vállára hajtottam a fejemet, ő pedig az egyik karjával átkarolt. Apró köröket rajzolt a csípőmre, ahol felcsúszott a pólóm alja.
 - Hub olyan mint én. - Szólalt meg Liam a film végén. Teret engedtem kettőnk közé, és Liamre néztem.
 - Ezt hogy érted?
 - Sok pénzük van, van egy férfivá avató beszéde... Én is így akarom majd végezni. Nyugiban. - Megvonta a vállát.
 - De azért mégis csak jobb lenne inkább egy nővel leélni az életed, nem? Gyerekekkel körülvéve. Nem csak egyel. - A kezemet a fejem alá raktam és a plafont bámultam.
 - Unokákkal körülvéve. - Suttogta közelebb hajolva.
 - Nem építhetsz magadnak egy repülőt! - Jelentettem ki határozottan.
 - Nem baj. Lesz majd egy jachtom. - Mondta vigyorogva.

 Egy héttel később Eleanor már nem volt velünk. Visszament tanulni és mi folytattuk az utunkat. Többet nem kerültünk egy szobába Liammel, mert Paul osztotta be azt, hogy ki kivel legyen. A buszon pedig sosem unatkoztunk. Öt idiótával összezárva lenni nem egyszerű feladat.
 A laptopommal a hasamon feküdtem az egyik priccsen, mikor Zayn vigyorgó feje megjelent és lefújt dezodorral. Férfi dezodorral. Szerencsére odafigyelt, hogy ne az arcomba fújja.
 - Ezt visszakapod! - Üvöltöttem utána. Előkaptam a sajátomat, ami virág illatú volt és a nyomába eredtem. Már Sarahval küzdött, akinek a kezében szintén női illatú dezodor volt és telibe találta Zayn felsőjét. Harry hátulról akarta megközelíteni egy támadás erejéig a sminkes lányt, de én mögötte voltam. A hátára fújtam egy X-et a dezodorommal és rohantam a hátsó részbe. Hallottam magam mögött Harry csata kiáltását és lábdobogását. Liam és Niall videójátékoztak, mikor betörtünk egy illatfelhő kíséretében. Harry is fújt, én is fújtam, de nem találtuk el a másikat, csak nagyon messziről próbálkoztunk.
 Valahogy felbukkant Zayn és már ketten vettek célba a nem hozzám illő frissítőikkel.
 - Ez nem éppen az én illatom srácok. - Tartottam feléjük a dezodoromat.
 - Hát ez se a miénk. - Intett a fejével a kezem felé Harry, és ugyan azt a támadó pozíciót vették fel mind a ketten, mint én.
 - Egy mindenkiért, mindenki egyért! - Hallottam magam mögött Niall kiáltását és lefújt a sajátjával. Sikoltottam, mintha hullámvasúton ülnék. Vaktában lefújtam mind a négy fiút, de végül kifogytam.
 A kanapéra voltam szorítva Niall és Liam által, mikor Louis becipelte Sarah-t.
 - Vesztettünk. - Jelentette be egy gyászos arccal Sarah.
 - Bűzlök. - Grimaszoltam, miután visszakaptam a szabadságomat. Liam végig fúj a dezodorjával. - Ez nem segít, szívi.

Lehet, hogyha kényszeríteném magamat, ki tudnék még valamit csikarni magamból, de már nem akarom. Nekem se okozna már örömöt, és nektek meg csak csalódás lenne. ÍGY HIVATALOSAN IS VÉGE ENNEK A TÖRTÉNETNEK! Amennyiben nem tört ki rajtatok az őrült hisztiroham, és tovább olvastok, gratulálok, mert egy másik történetben megtalálhattok! Igaz, a golden tickettes történetem kútba ugrott, de elkezdtem egy másikat. Még meg kell terveznem a kinézetét, de egyenlőre csak készüljetek fel, hogy egyszer csak ott fogok írogatni, ha hiányoltatok volna. LEAH KÖVETKEZŐ TÖRTÉNETE

4 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom hogy abba hagytad, de azért hoztam egy díjat mivel nekem nagyon tetszett. Sajnos csak most találtam rá :) ---------> http://newlifeand1d.blogspot.hu/2013/01/masodik-dij.html

    VálaszTörlés
  2. Ahhhh! Miért teszed ezt velem???? Imádom a fiction-ödet, erre te pont most fejezed be????????? :'( Utállak.... (szarkazmu) Imádlak! (hidd el!) Köszi, hogy eddig leírtad élveztem, ügyes vagy! Sírok, mert abbahagytad! Pussz: Summer!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kaptam 1 díjat, és úgy döntöttem továbbítom neked! :) Tehát van egy díjad, amit itt megkaphatsz: http://onedirectionwithaudrina.blogspot.hu/2013/05/1-dijam.html

    VálaszTörlés
  4. Nemrég találtam rá a blogodra és nagyon jó volt!Kár,hogy vége!Szólj , hogyha megírtad a könyvedet ;) Én leszek az első aki megvesszi.

    VálaszTörlés