2012. augusztus 8., szerda

Díj

Sziasztok! A fejezeten már dolgozom, ne dühöngjetek! :D
Amúgy kaptam egy díjat, amit nem tudom, hogy már kaptam-e, de szerintem már igen...
A lényeg, hogy most kitöltöm nektek. :D


1. Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról!
2. A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést fel kell tenni a jelölteknek!

1: szőkésbarna hajam van.
2: van one directionos karkötőm
3: van one directionos poszterem az ágyam felett
4: nincsen se CD-m se DVD-m a fiúktól
5: néha előbb tudom meg a híreket a magyar rajongói oldalaknál.
6: nem ez az első munkám
7: imádom a körömlakkokat
8: szeretem a maoammot
9: hallás után már értem az angolt
10: nincs nyelvvizsgám
11: nem tudok megbékélni azzal, hogy Danielle Liam barátnője.. egyszerűen csak nem érzem helyesnek, hogy 5 év a kor különbség köztük. meg hogy kezdetben Liam 16 volt...


3;
1. Mi vezetett rá az írásra?
Volt régen egy másik banda, akik már szétmentek, és róluk kezdtem el írni egy fictiont. Mindenki imádta, ezért tovább mentem az úton másról írva...
2. Ki a példaképed?
Nincs.
3. Miért lett a történeted főszereplője az adott "szereplő"?
Mert iszonyat cuki és szerintem igazságtalanság, hogy róla van a legkevesebb fotó.
4. Szeretnéd -e ha a továbbiakban az írásod könyvileg, avagy filmileg is napvilágot lásson?
Naná. Vannak ilyen terveim is. :)
5. Mi alapján formálod meg a történetedben lévő női és férfi főszereplő, és fontosabb mellékszereplők karaktereit?
A képzeletemre hagyatkoztam.
6. Mi az egyik legnagyobb álmod?
Hogy saját jól menő szállodám legyen.
7. Ha szemtől szemben találkozhatnál a kedvenc hírességeddel, mit tennél?
Megmondanám, hogy Magyarország létezik egy csomó rajongóval.
8. Melyek történetek fognak meg legigazán?
A rózsaszín cukormázasak.
9. Melyik szereplő bőrébe bújnál a legszívesebben, a saját történetedben, és miért?
Nem tudom... Igazából a főszereplőm bőrében sem lennék, csak egy kicsit...
10. Mit tennél, ha egyszer a saját történetedben a kedvenc főszereplőd bőrében találnád magad, és mindaz megtörténne veled, ahogyan azt te megírtad?
Én lennék a legboldogabb ember a földön. :D
11. Mit jelent számodra az írás?
Hobbit. Menekülést. Senki sem tudja, hogy miként teljesítek az írásban az ismerőseim közül, mert nem mutattam nekik köbö semmit sem belőle.

Kérdéseket nem írok, mert nem adom tovább a díjat. Nem azért, mert önző vagyok, hanem mert nem tudom kinek adhatnám. :)

2 megjegyzés: