2012. szeptember 23., vasárnap

25. fejezet - Játszunk

Mint mondottam... :D Amúgy nagyon jól estek a kommentjeitek! :D
KOMMENTEKET mégtöbbet! :D

Oh, és van olyan kijelzője ennek a blogger cuccnak, hogy milyen kulcsszavak alapján kattintottak az oldalra: one direction piszkos blog. 
Nagyon röhögök! xD
Leah



25. fejezet - Játszunk


 A hotelben csak ledobtam a táskáimat, és a londínert is beengedtem, hogy behozza a másik kettőt. Nem pakoltam ki, hanem egyenesen kisétáltam az ajtón. A hotelszobák kezdenek hasonlítani egymásra... Most kivételesen egy két személyesbe kerültem, mert Sarahval szállásoltak el. Szerintem Paul nem akarja, hogy Liam még egy éjszakát velem töltsön... A fiúk is valahogy be lettek osztva egymáshoz, hogy ne legyen nagy csajozás. Az utóbbi időben ugyanis megint elterjedt a pletyka, hogy Zayn csajozik, és rajongókat enged fel a szobájába Harryvel együtt. Nem tudom, hogy ez igaz-e, de nem is akartam megtudni... Ha igaz, akkor nem tudom, hogy mit gondoljak egyáltalán róluk. Nem vagyunk olyan közel hozzájuk, hogy bármire rá tudjam vágni, hogy ez igaz, vagy sem, de mivel nekik dolgozok, le kell vernem a pletyka hadjáratot, amik negatív színben tüntetik fel őket. Majd megkérdezem tőlük, mikor visszaértek...
Öltözékem:

 Elmentem felfedezni Dublint. Kicsit szeles volt az idő, de nem volt annyira vészes. Egy hosszú, ujjatlan fölé fölvettem az első pulcsit a bőrönd tetejéből. Ha nagyon rá akarja fogni valaki, akkor hívhatja ruhának is, de felvettem egy cicanacit alá.
 Nem volt konkrét tervem. Liam szülinapjára kellett volna már valamit kitalálnom, de valahogy semmi sem tűnt elég jónak...
 Elértem egy olyan részére a városnak, ami tele volt üzletekkel és emberekkel. Végre elvegyülhettem a tömegben úgy, hogy nem volt sikoltozás... Felemelő érzés volt.
 Kedvet kaptam a fizetésem elköltésére, így bementem néhány ruha üzletbe, és az egyikben pont a LWWY szólt. Elkezdtem röhögni, és az eladók meg a vevők hülyének néztek. Végül nem bírtam magamba folytani, így elhagytam az üzletet. Már vettem pár pólót és néhány karkötőt. A dalszöveget a fejemben játszva indultam meg a kirakatokat nézegetve. Eszembe ötlött egy remek ajándék, és addig kutattam a boltok között, amíg megtaláltam a nekem valót.

 Mikor már mindent elintéztem, visszafelé a hotel felé elkapott az eső. A víz úgy áztatta át a ruháimat, mintha beleugrottam volna egy medencébe. A hotel előtt pont a másik irányból Liam és Niall futottak a hotel bejáratához. Én rajtuk kezdtem el röhögni, ők meg rajtam. Végül bementünk az ajtón, magunk után víztócsákat hagyva, ami a cipőinkből és az egész ruházatunkból csöpögött.
 - Ti meg mit csináltatok odakint? - Kérdeztem két nevetés közben.
 - Csak sétáltunk. - Vigyorgott Niall.
 - És te mit csináltál? - Kérdezte Liam átölelve a derekamat. A vizes cuccaink egymáshoz tapadtak, de próbáltam Niallra figyelni.
 - Csak várost néztem. - Válaszoltam mosolyogva. Egyikünk sem mondott teljesen igazat, de nem firtattuk a dolgot.
 - Mit vettél? - Mutatott a papír zacskókra a kezemben Niall.
 - Csak egy pár pólót meg bizsut. - Eltartottam a zacskókat magunktól, Liam és Niall meg belenéztek. Liam ajándéka persze nem volt a zacskókba, így nem vágtam le a hisztit, hogy ne tegyék.
 - Minek vettél napszemüveget? - Kérdezte Liam kivéve a RayBan-t, ami ugyan úgy nézett ki, mint az övé.
 - Hát a tiedét nem viselhetem mindig. - Vontam meg a vállam.
 - Dehogynem. - Temette az arcát a nyakamba. Csiklandozta a meleg lehelete a hideg bőrömet. A vérem felpezsdült, a szívem pedig gyorsabb ütemre váltott. Alig kaptam levegőt, és muszáj volt azt hajtogatnom magamban, hogy "Nem vagyunk egyedül!", mert más különben....
 A lift megállt a mi szintünkön és kiszálltunk, magunk mögött hagyva két nagy tócsát.
 Niall bement a Josh-sal közös szobájába, Liammel pedig úgy mentünk, mint a részegek. Annyira fáztam, mikor elengedett, hogy inkább visszabújtam az ölelésébe, de így alig bírtunk haladni. Annyit kuncogtam és nevettem, hogy már fájt tőle az arcom. Liam pulcsijának a szélébe kapaszkodtam, mikor el akartam esni, ő pedig a derekamat karolta át. Ha Paul látott volna minket, valószínűleg ránk parancsol, hogy azonnal öltözzünk át, mert még mindig csöpögött belőlünk a víz. Viszont amilyen lassan haladtunk...
 - Na. Megérkeztünk! - Liam elő vette az ajtó nyitó kártyáját és nem engedett el. Bebotladoztunk a szobájába, ami Zaynnel volt közös, de ő jelenleg nem tartózkodott benne.
 - El kéne jutnom a szobámig. - Említettem meg úgy mellékesen, de még mindig Liammel voltam összegabalyodva. A papír zacskókat leraktam az ajtó mellé és már két kézzel kapaszkodtam a cipzáros pulcsijának két felébe.
 - Gondoskodnom kell arról, akit szeretek. - Mosolygott le rám és mind a két keze a derekamat kulcsolta át.
 - Nos, akkor ki kéne engedned az ajtón. - Mosolyogtam fel rá, de nem engedtem el a pulcsiját.
 - Hmm... Inkább adok egy törölközőt.
 - És mi lesz a vizes ruhákkal? - Kérdeztem szemöldökömet felhúzva.
 - Majd adok valamit. - Lehajolt és megcsókolt.
 Ez teljesen átmelegített. Nem annyira, mint egy forró fürdő, de kezdetnek jó volt. Csók közben lehámoztam róla a pulcsiját, ő pedig levette a sálamat, majd a pulcsimat kezdte fölfelé húzni. Végül abbahagytuk a csókolózást és a pulcsi lekerült rólam. Kirázott a hideg és libabőrös lettem.
 - Ha szeretnél, megfürödhetsz. - Ajánlotta fel Liam a lehetőséget, és közben a karjaimat dörzsölte, hogy felmelegedjenek.
 - Csak egy törölköző kell és pár meleg cucc. - Ráztam meg a fejem.
 Liam elment a fürdőszobába törölközőért, én pedig levettem a cipőmet és a nadrágomat, és kiterítettem a pulcsimmal együtt az egyik szék karfájára. Felfogtam a hajamat egy gumival és Liam hátulról a vállamra terített egy törölközőt. A bőröndjéhez lépett és előtúrt egy belebújós pulcsit meg egy pólót. Míg nem figyelt oda, gyorsan megtörölköztem, magamra tekertem a törölközőt és levettem a vizes ujjatlanomat is. A törölközőn kívül egy szál melltartóban és bugyiban voltam. Egyáltalán nem zavart a dolog, és ez zavart... Vicces mi?
 Mikor Liam végre felém fordult, elakadt a lélegzete. Széles mosolyra húztam a számat. Liam görcsösen kapaszkodott a ruhadarabokba, amiket nekem vett elő, és anélkül meg tudtam mondani, hogy felgyorsult a pulzusa, hogy rátettem volna a kezemet a mellkasára. A lélegzete már így is felgyorsult...
 - Mi a baj? - Kérdeztem ártatlanul pislogva rá.
 - Megyek... és... megfürdök... - Nyögte ki nagy nehezen egyesével a szavakat. A pólót és a pulcsit az ágyra rakta, majd beviharzott a fürdőbe. Nagyon meg voltam elégedve magammal. Nem akartam leállni. Azt akartam, hogy szenvedjen egy kicsit. Kibújt belőlem a kisördög és a tenyerét dörzsöli az irányító központomban.
 Felvettem a fekete pólót és ugyan akkora volt, mint az én átázott ujjatlan pólóm. A pulcsi is tovább ért a fenekemnél, de legalább jó meleg volt. Beültem a pihe-puha takaró alá és dörzsölgettem a lábaimat, hogy vissza térjen beléjük az élet.
 Liam egy szál törölközőben tért vissza. Úgy látszik beszállt a játékba. Bele haraptam az alsó ajkamba, és egy pillanatra elbizonytalanodtam és elpirultam. Nem olyan rák módjára, de azért egy kicsit...
 Liam úgy sétált a bőröndjéhez, ami az ágy mellett volt kinyitva, pont mellettem a földön, mintha semmi érdekes nem történne. Mintha nem húznánk egymás fantáziáját... Mintha a hormonjaink nem azon dolgoznak, hogy aláássák a tudatalattinkat és letépjük egymásról a...
 Igazából minden gondolat kitörlődött a fejemből. Megbűvölve néztem Liam felsőtestét és az ugráló, meg-megfeszülő izmokat a karjában.
 Kibaszottul élveztem. Pont mint ő. Lerítt róla, hogy duzzad az egója...
 - Ha kimeztelenkedted magad, rendelhetek teát? - Meglepődtem, hogy a hangom normális és nem csöpög belőle az elfojtott vágy.
 - Legyen inkább két bögre kakaó csokis sütivel. - Kacsintott rám, majd a kezében a ruháival visszament a fürdőbe. Annyi bátorsága már nem volt, hogy előttem öltözzön fel...
 Feltárcsáztam a szoba-szervízt és leadtam a rendelést. 10 perc múlva már be is kopogtak, Liam pedig beengedte a pincért. Lerakta a tálcát és a két bögrét az asztalra, ami a bejárattól nem messze állt, majd távozott. Nem jött be annyira a szobába, hogy láthatott volna.
 Liam felkapta a tálcát, rajta a két bögrével és letelepedett az ágyra. Elvettem az egyik forró italt és pár percig csak melegítettem a kezemet és apró kortyokkal melegítettem a belsőszerveimet is.
 - Mmmm... - Adott hangot az élvezetnek Liam, miközben beleharapott a csokis sütibe. Csak hogy engem idegesítsen, megint nem volt rajta felső. Csak egy melegítő nadrág, meg persze a boxere, ami túlnyúlt a nadrágján. Értitek...
 Lassan kortyolgattuk a kakaónkat és megettük a sütiket is. Közben egymás tekintetét kutattuk, és ez a csönd egyáltalán nem volt kínos. Mikor rám mosolygott, elpirultam, mosolyogtam, még jobban mosolygott... Tudjátok: a szokásos.
 Mikor elfogyott a bögrém tartalma leraktam az tálcára, amin érkezett. Az én lábaim a takaró alatt voltak, viszont Liam a takaró felett ült. Már nem fáztam, mert a meleg kakaó és Liam cuccai, amik mellesleg Liam illatot árasztottak, felmelegítettek. Lejjebb csúsztam a takaró alatt, és átkaroltam magamat Liam illatát beszippantva.
 - Ennyire jó a pulóverem? - Kérdezte mosolyogva Liam, miközben letette a tálcát a földre az ő bögréjével együtt.
 - Mmm. Olyan jó Liam illata van. - Válaszoltam mosolyogva és az orromra húztam a pulóver nyakát.
  Közelebb csúszott a takaró felett, és hatalmas erőfeszítésbe telt, hogy ne rántsam le magamról a takarót...

Azt hiszem nagyon gonosz vagyok... és perverz...
Aki facebook-ról jött légyszi mondja meg, hogy ki adta meg a linket! Köszi!

6 megjegyzés:

  1. közlöm veled hogy gonosz vagy és perverz!!xd itt abbahagyni!!nagyon siess a kövivel,jobban mint valaha!!remélem végre lefekszenek!! :DD xx

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Hát igen tényleg gonosz vagy xd de ilyen is kell :D Olvastam volna még tovább *-*
    siess a következővel.
    xx

    VálaszTörlés
  3. Itt abbahagyni. :D
    Ez a rész is jó lett. Siess a kövivel.

    VálaszTörlés
  4. ahhw *-*
    most kövit!:D
    nagyon bejön.:$
    és ahhj *-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett te ki perverz xd, de majd a jelenetet írd le aztán szépen, hosszan, amikor megtörténik ;D ügyi vagy !! :D folytatást!!!!

    VálaszTörlés
  6. több ilyen perverz rééészt! :D nagyon szeretem a blogod xx

    VálaszTörlés