2012. október 7., vasárnap

28. fejezet - Boldogat (+18) [as you wished]

Oh, istenem. Mi ütött belém? Nem szoktam ilyen lenni... Azt hiszem az internet teszi. Hogy mindig elbújhatok mögötte...


28. fejezet - Boldogat (+18) [as you wished]


 Egy taxiban ültünk Harryvel és Sarahval. Valami belső késztetés volt bennem, hogy Liam ölébe másszak, de ez csak félig sikerült. A lábaim át voltak vetve az ő lábán és féloldalasan öleltem át a nyakát. A nyakába temettem az arcomat és úgy kuncogtam. Velünk szembe Harry és Sarah összebújva ültek és nagyban susmogtak.
 - Szerintem szép párt alkotnak. - Suttogtam Liam fülébe. A sofőr áthajtott az ébredező Mancheszteren, de amikor megálltunk egy piros lámpánál Harry és Sarah egyszer csak kipattant.
 - Hová mentek? - Kérdeztem meglepetten.
 - Tied a szoba, Payne! - Hajolt vissza Harry egy búcsú mondatra és becsapta az ajtót. A fáradtság és az alkohol kicsit lassan rakta össze bennem a szavak jelentését. Inkább nem foglalkoztam vele, és egy gyors eszmecsere után a sofőr leszállított minket a hotelhez.
 Egyetlen lesifotós sem várt ránk, vagy buzgó rajongó, aki át szerette volna adni jó kívánságait a barátomnak, így simán hozzásimulhattam, miközben besétáltunk az épületbe.
 Az előtérből nyíló étteremben már üzletemberek iszogatták a reggeli kávéjukat és a friss lapokat olvasgatták.
 - Jó reggelt! - Köszöntött minket a recepciós pult mögött ülő harmincas nő. Visszamosolyogtunk rá és viszonoztuk a köszönést.
 - Még le sem feküdtünk. Nekem inkább még este van. - Jegyeztem meg halkan Liamnek.
 - Nem tervezem még, hogy aludni menjek... - Jegyezte meg Liam, mintha csak az időjárásról beszélne.
 - Élvezted a bulit? - Kérdeztem felnézve a szemébe, miközben a liftre vártunk.
 - Nagyon. - Mosolygott le rám. Futó csókot nyomott a számra, majd beszálltunk a felvonóba.
 - Tudod, én még nem adtam oda az ajándékodat. - Jegyeztem meg hozzá dőlve Liam felsőtestéhez.
 - Mondanám, hogy igazán nem kellett volna, de... - Liam és én kuncogtunk. De nem olyan részegesen, hanem inkább jókedvből fakadóan.
 Az ő keze a derekamon volt átkulcsolva, az enyém pedig a pólójába kapaszkodott, amit a pezsgőfürdő után vett át. Hatalmas vigyor ült az arcán és a csokoládé barna szemei az enyémbe fúródtak. Nem volt köztünk egy borsószemnyi levegő sem, és meg mertem volna rá esküdni, hogy éreztem a heves szívverését. Az enyém még hevesebben reagált. Szinte közös dalt komponáltak.
 Átöleltem a nyakát és közelebb húztam egy csók erejéig. Liam keze végig simította a hátamat a blézer alatt, én pedig a tarkóját cirógattam. A lift csilingelésére szétváltunk és kábultan néztünk egymás szemébe. Ismét ott tükröződött a vágy a tekintetében, mint amikor az esőtől elázva az ő szobájukban kötöttünk ki.
 Kezeinket összekulcsolta és úgy léptünk ki a fém dobozból. Hiányzott a testének a közelsége, hiába volt rajtam két réteg ruha, meg rajta is. Sóvárogtam, hogy ismét egymáshoz préselődjön a felsőtestünk, hogy érezzük egymás szívverését és felgyorsult lélegzését...
 A szobájuk nem volt messze, mégis megálltunk az ajtó előtt.
 - Be szeretnél jönni? - Kérdezte mélyen a szemembe nézve. Tudtam, hogy a kérdés mögött más jelentés áll. Valahogy csak mostanra esett le, az egész idefelé vezető úton elhangzott szavak jelentése. "Tiéd a szoba, Payne!" Szóval Harry és Sarah vagy nem fognak visszajönni a hotelbe, vagy a mi szobánkba fognak... később megérkezni. "Nem tervezem még, hogy aludni menjek." oh... Oh... OH!
 - Szeretnék. - Néztem fel rá a pilláim alól.
 Kiügyeskedte a kártyát valamelyik zsebéből és már bent is voltunk a szobában. Semmi villanyt nem kapcsoltunk. Ő se, én se. Becsukta az ajtót mögöttünk. Az ablakok előtt szorosan be voltak húzva a sötétítők, így csak valami halvány derengés volt a szobában, ami az apró réseken szűrődött be a függöny és a fal között.
 Liam közelebb lépett a sötétben és végig simított a karomon, fentről lefelé. Az ujjainkat ismét összekulcsolta és felhúzta az ajkaihoz. Megbűvölten néztem a körvonalakat és inkább éreztem, mint sem láttam, ahogy csókokkal hinti be a kezemet egészen fel a vállamig. Végig csókolta a nyakamat az állam vonaláig és már régen nem volt nyitva a szemem, hogy a mozdulatait fürkésszem a sötétben. Csukott szemmel élvezet volt minden egyes pillanat. Megtalálta ajkaival az én számat és először csak egy apró puszit lehelt a szám sarkára, de én mohón kaptam utánuk egy forró csókra sóvárogva. Belemosolygott a csókba, majd nyelveink közös táncba kezdtek. A blézeremen elől volt egy gomb, amit Liam egyik kezével óvatosan kigombolt és volt blézer, nincs blézer. A karjaimmal körbe fontam a nyakát, ő pedig a derekamnál fogva húzott közelebb. Az egyik keze a pólóm alsó szegélyénél cirkált, a másik kezével pedig az arcomat simogatta. Levegőből kifogyva váltak el az ajkaink. Liam hátra lépett és én csak már azt hallottam, hogy kattant a zár. Erre miért nem gondoltunk, mikor Zayn ránk nyitott? Kiléptem a magassarkúmból, és már nem tudtam, hogy hova ejtettem a levél táskámat. Valahol a földön lehetett a blézeremmel együtt.
 - Szóval ma tényleg érezni fogom a fájdalmat. - Csúszott ki a számon a buta szófordulat. De még mielőtt bármit tehettem volna, két erős kar magához vont és ajkai szenvedélyesen tapadtak az enyémre.
 Liam kutató keze ismét rátalált a felsőm szegélyére. Habozva simított végig párszor a szélénél, majd a keze alá csusszant és végig simított a bőrömön. Minden porcikámba forróság ömlött és a keze alatt a bőröm csak még jobban felhevült. Engedelmesen hozzá simultam és megállás nélkül, apró lépéseket tettünk az ágy felé. Liam ügyesen navigált a szétszórt táskák és bútorok között. Éreztem a talpam alatt a szőnyeget és egy-egy ruhadarabot, amin áttapostunk.
 Liam ajkaival nem tudtam betelni. Néha el-elkalandozott a nyakamra vagy egészen a kulcscsontomig, amit néha én is megtettem őrajta, de a csókok még mindig ugyan olyan szenvedélyesek és követelőzőek voltak, mint még soha ezelőtt.
 Úgy fél úton lehettünk, ahogy tippeltem, de Liamből kitört a türelmetlenség és egy morgás kíséretében a fenekem alá nyúlt, felemelt, és a dereka köré kulcsoltam a lábaimat. A szívem már nem tudom, hogy milyen tempóra vert, de hol kihagyott, hol önmagával versenyzett. A levegő semmilyen mennyiségben nem elégítette ki a tüdőm kapacitását, mégsem álltam le. Minden egyes porcikám Liam után könyörgött és én nem mondtam ellent nekik. Extázisba estem a tudattól, hogy az egész Liam Payne hamarosan az enyém lesz. Csak az enyém. Ördögi bensőm vigyorogva dörzsölte össze a kezeit, az angyalka pedig rákvörösen bámulta a földet, kis köröket rajzolgatva rá, de nem mondott ellent.
 Liam léptei nagyobbak voltak és gyorsabban az ágyhoz értünk. Egy ügyes mozdulattal úgy fektetett végig, hogy közben nem engedett el és ő került fölülre.
 Az én kezeim is megtalálták a maguk útját. Becsusszantak a vékony anyag alá és élvezettel simítottam végig az izmokon. Elkezdtem felfelé húzni az anyagot, hogy megszabadítsam tőle. Feltérdelt, hogy lekapja magáról az említett ruhadarabot, és én is együtt ültem fel vele. A felsője elrepült az égtájak egyike felé, és az ajkai ismét rátaláltak az enyémre. Liam nem annyira követelőzően, mint én, lassabban kezdte felhúzni a felsőmet. Bársonyos érintésétől kellemes borzongás futott végig a gerincemen. Miután rólam is lekerült a felső, élvezet volt, ahogy a meztelen felsőteste az enyémhez ér. A melltartóm szélén végig futtatta az ujjait. Az ujjbegyeit végig simította gyengéden a gerincemen, amitől ívbe hajlott a hátam. Csókjait végig vezette a mellkasomon, lefelé a hasamon és vissza. Néhol apró köröket rajzolt a bőrömre a nyelvével, amibe beleremegtem. Túl soknak éreztem, hogy még rajtam van a nadrág... Nem akartam Liam hátát végig karmolni, így a lepedőt markoltam. Liam keze végig futott a karomon és rátalált a kezeimre is.
 - Nyugodtan belém mélyesztheted a körmeidet. - Suttogta két csók között a számba. - Érezni akarom, ha élvezed azt, amit csinálok.
 Nem kellett kétszer mondania. A kezeimmel bebarangoltam a hátának minden izmos részét. Élveztem, ahogy ő kényeztetett engem, de én is vissza akartam adni neki minden jót, érezni akartam a bőre ízét a nyelvemen és úgy kényeztetni, mint ahogy ő tette velem. Valahogy sikerült átgördülnöm fölé. Végig csókoltam minden kockáját és a mellizmait. Az ő keze lecsúszott egészen a fenekemre és nagy élvezettel markolt bele. Csókjaimat vissza vezettem a nyakához, majd a szájához. Úgy tapadtam rá, mint a szomjas zarándok a vizes tömlőre. Kezeit végig futtatta a hátamon és a melltartó kapcsán időzött. Végül elhatározta magát és kikapcsolta. Kicsit mindig is szégyenlős voltam. Nem tudom, hogy most miért nem, de egyáltalán nem zavart, hogy Liam most először lát fél pucéran. Élvezettel simított végig a mellemen, majd kezei megtalálták az utat a nadrágom gombjához. Egyszerre szabadítottuk meg egymást az utolsó ruhadaraboktól az alsóneművel egyetemben. Az ágyat már úgy széttúrtuk, hogy csak a takaró alkotott peremet az ágy szélén és a fejünk felett néhány párna menekült meg.

Oké. Úristen. Nem tudom megtenni. Vetekszik az elveimmel, vagy nem tudom... Valaki nem vállalná be a szaftos részeket? xD Úristen. Na mindegy. Apró írói kirohanás. De megteszem..... Meg KELL tennem Értetek... Azt hiszem............

9 megjegyzés:

  1. Szerintem nem olyan fontos hogy leírd ilyen részletesen nekem ennyi elég volt. A rész egyébként jó volt tetszett ahogyan leírtad Leah érzéseit. Tetszik az írásod remélem minné hamarabb hozod az új részt.

    VálaszTörlés
  2. én sem ragaszkodok a részlettességhez, az már tényleg +18os rész lenne! xd a folytatást szerintem már mindenki eltudja képzelni! nekem nagyon tetszett, szerintem nagyon jól leírtad! *.*

    VálaszTörlés
  3. Nem olyan lényeges, hogy részletesen leírd így is jó :) Szerintem az már nagyon durva lenne :)) Nagyon jó lett a rész és várom már a folytatást. Ez a kedvenc Liam-es blogom.
    És vár rád valami az oldalamon:
    http://justsayyouwantme.blogspot.hu/
    xxx

    VálaszTörlés
  4. Szerintem se kell részletesebben leírnod ha nem akarod. Innentől már tényleg mindenki ki tudja találni hogy mi van. :D
    Várom a kövit.

    by: http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/ Bloggerinája (ha gondolod nézz be... és kövesd folyamatosan) :D

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozok, az előttem szóló bölcsekhez xdd elgedjük el a fantáziánkat, legyünk helyetted is perverzek, szerintem menni fog ^^
    Am jó rész volt, teljesen beleéltem magam o.O XDD
    Imádlak Babám xox

    VálaszTörlés
  6. Te jó ég xddxd
    Nyugodtan megírhatod a részleteket, mert szerintem mindenki elolvasná xd és ne aggódj a "kicsikkel" kapcsolatban xdd
    puszi és kövit :$

    VálaszTörlés
  7. uuuuuuuu.*-*
    Nagyon perverz , nagyon tetszik.:$$$
    Kell a kövi.^^

    VálaszTörlés
  8. Kövi!!! :D, én szívesen meg írnám a szaftos jelenetet xdddd, de inkább te írd meg!!! :DDD, Sztem úgy csináld meg, hogy nem egy rászként, hanem mondjuk 10 mondatban leírnád, és aki akarná az elolvasná, aki nem az nem :D xdddd

    VálaszTörlés
  9. Egyszerűen imádom a blogot. Fantasztikus író vagy. Mér várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés