2012. október 13., szombat

29. fejezet - Pillanatok

Akkor nem lesz szex jelenet. Aki nagyon ragaszkodik hozzá, elmehet az erre fent tartott tumblr oldalra, ahol mindenkivel van történet. Szóval most tovább lépünk.


29. fejezet - Pillanatok


 Nem mondanám, hogy reggel keltünk. Inkább délután. Alig aludhattam öt órát, mégis minden porcikámat kellemes érzés töltötte el. Beletemettem az arcomat Liam nyakába és még jobban hozzá bújtam.
 - Szia szépségem. - Nyomott egy puszit Liam a fejem búbjára.
 - Sziaaa. - Vigyorogtam fel rá.
 Nem szóltunk egy szót sem, csak néztünk egymás szemébe. Nem volt kellemetlen, sőt, inkább kellemes. Végül elkuncogtam magam és ismét Liamhez bújtam. Ő a hajammal játszott és a hátamat cirógatta.
 - Egész nap így tudnék maradni. - Sóhajtottam halkan.
 - Én is. - Mormogta a hajamba temetett arccal.
 Még fél órát így elvoltunk, de utána ki kellett mászni az ágyból. Hiába nem volt mára semmi nyilvános megjelenés, azért mégis be kell majd Harry-t engedni a szobájába.
 Felvettem a tegnapi nadrágomat és Liam egyik pulcsiját. A többi ruhámat kézben fogva távoztam a szobából. Na az sem volt egy könnyű dolog. Liam felkapott egy melegítőt és az ajtóban állva csókolóztunk búcsúzás képpen. A keze valahogy mindig becsúszott a pulcsi alá...  Hiába mentem arrébb csak pár szobát, nehezen váltunk el egymástól.
 Mikor végül beléptem a szobába, eltakartam a kezemmel a szememet és úgy lépkedtem előre felé.
  - Ha meztelenek vagytok, kapjatok magatokra valamit! - Közben nem bírtam megállni, hogy ne vigyorogjak.
 - Mégis miért lennénk pucérak? - Kérdezte Sarah. Átlestem az ujjaim között és mind a kettőjük valóban ruhában voltak. Harry az ágyon feküdt szétvetett tagokkal a tegnapi ruhájában, Sarah pedig a kanapén gubbasztott a laptopommal.
 Harry úgy pattant ki az ágyból, mint akibe áramot vezettek.
 - Végre! - Felkiáltással felhúzta a cipőjét és kifelé indult. Mikor elment mellettem, a tekintete rátévedt a kezemben lévő ruháimra és vigyorba futott a szája. Lenéztem a kezemben tartott ruhadarabokra és a melltartó pont legfelül volt. Elvörösödtem, de senki nem szólt egy szót se. Tudtam, hogy 24 órás cukkolás fog következni...
 Miután Harry mögött becsukódott az ajtó, mögöttem a fürdő ajtaja csukódott be. Azon gondolkoztam, hogy vajon Sarah a barátnőm, vagy sem. A barátnők megbeszélnék a tegnap este történteket, de én... nem éreztem rá késztetést. Jól kijövünk, és jó fej, de... ezt az emléket magamnak akarom megtartani. Felőlem Liam annak meséli el, akinek akarja, de tőlem nem fognak megtudni egyetlen piszkos kis részletet sem.
 Lefürödtem és gyorsan magamra kaptam valamit. Paul hivatott minket, mert hírei vannak számunkra. Az ajkamat rágcsáltam aggódás közben, hogy most vajon miről lehet szó. Mindig valami hülye pletyka jön és mindig rajtam áll a feladat, hogy kihúzzam a srácokat.
 Mikor benyitottunk a szobába, a srácok már Paul íróasztala előtt sorakoztak két sorban... vagy félkör ívben... kinek mi. Az agyamba villant, hogy neki miért van íróasztal a szobájában és nekünk miért nincs...
 Paul előtt egy laptop volt nyitva és a szemében visszatükröződő fény arra utalt, hogy be is van kapcsolva. Remek, valami internetes cikk.
 - Srácok, bemutatom nektek Noel új szüleit! - Paul ezzel megfordította a laptopot és a képernyőn egy fiatal pár a kezében Noellel volt látható élő videócsetben.
 - Noel! - Kiáltottam fel Niallel és Liammel egyszerre. Rögtön a képernyő elé ugrottunk és vadul integettünk a kamerába. Noel elmosolyodott és cuki baba kacajt hallatott. A többiek csak mosolyogtak a viselkedésünkön.
 Miután lecsillapodtak a kedélyek, beszélgettünk a házaspárral és közös megegyezés alapján megállapodtunk, hogy majd hetente hívjuk őket egy bizonyos, előre egyeztetett időpontban. Abba is belementek, hogy mivel Londonban laknak, majd vigyázhatunk Noelre bizonyos alkalmakkor, amikor Londonban tartózkodunk. Nem tudom, hogy Paul hogy intézte el, hogy a baba Londoni szülőkhöz kerüljön, de nagyon örültem, hogy közel lesz a megtalált csöppség.
 Két órás beszélgetés után el kellett köszönni, mert a fiúknak próbára kellett menniük. Eleanor, Sarah és én el lettünk küldve egy sminkcég bemutatójára, ahova kicsit ki kellett öltözni, de nem annyira, hogy annyit szenvedjek az egésszel, mint a tegnapi partis öltözékemmel... A lényeg, hogy nekem ez totál fura volt. Eleanor és Sarah rendszeresen jártak ilyenekre, és mint megtudtam a fél szavakból, Danielle is gyakran fogadta el az ilyen jellegű meghívásokat.
 - Szóval ilyen, amikor a legmenőbb fiúbanda egyik barátnője vagy. - Motyogtam magamnak a bejáratban egy pillanatra megállva Eleanor és Sarah között a cég partiján.
 - Nem fognak megenni. - Mosolygott rám biztatóan Eleanor.
 Mikor Eleanorral végre be lettünk mutatva egymásnak hivatalosan is, nem sokat beszélgettünk. Louis-val hamar leléptek a partiról és szinte minden percüket összegabalyodva töltötték. Most, hogy a másik fele nélkül volt, többet beszélgettünk. Fura is lett volna, ha csöndben ülünk egymás mellett a kocsiban,míg idefelé jövünk. Persze a beszélgetés rögtön valami csajos témával kezdődött, mint hogy "Tetszik a felsőd!" "Nekem meg a cipőd." Blablabla. De rájöttem, hogy nagyon kedves lány és közvetlen.
 A smink bemutatón kaptunk egy egész csomag termékmintát, de maga a buli nagyon unalmas volt. Látszott, hogy csak azért hívtak meg minket, mert azokkal járunk, akikkel... Undorító volt, de ha nekik ez jól esik, tegyék csak... Valahogy elszakadtunk egymástól mind a hárman és mikor végre összefutottunk, elég volt ránézni az arcokra és már tudtam, hogy mit teszünk.
 - Láttam arrafelé egy kijárat feliratot. - Suttogtam, hogy csak ők hallják és a fejemmel az egyik folyosó felé böktem. Sarah és Eleanor bólintott. Először körül néztem, hogy figyel-e valaki, majd mint aki csak a mosdóba indul, megfogtam a termék mintákkal telepakolt papírtasakot és lazán elsétáltam a folyosó felé. A mellék kijáraton kilépve megálltam az ajtó mellett és vártam a többieket. Először Eleanor, majd végül Sarah is átlépte a küszöböt.
 Volt egy pillanat, amikor hárman egymásra meredtünk, majd egyszerre tört ki belőlünk a nevetés. Leintettünk egy taxit és elmentünk a legközelebbi Starbucksba. Mindhárman tweeteltünk egy starbucks poharas képet, amin együtt vannak az italaink és beszélgetésbe kezdtünk.
 Csak ilyen normális dolgokról...
 - Tegnap nem sokáig láttalak titeket a partin. - Jegyeztem meg és belekortyoltam a karamellás frappucsínómba.
 - Tudod, nekem nincs lehetőségem arra, hogy a srácokkal utazzak, így minden pillanatot kiélvezünk, amit együtt töltünk. - Mondta Eleanor nagyon kedvesen.
 - Azt el tudom képzelni. - Vigyorodott el Sarah.
 - Most már értem, hogy miért jöttök ki olyan jól Harryvel. - Döntöttem oldalra a fejemet és Sarahhoz beszéltem.
 - Nem értem miről beszélsz. - Fagyott le az arcáról a vigyor azonnal Sarahnak.
 - Igaz, hogy nem töltöttem még veletek sok időt, de ez még nekem is feltűnt. - Adott nekem igazat Eleanor.
 - Tetszik vagy nem? - Tértem a lényegre.
 - Persze, hogy tetszik! - Sóhajtott Sarah.
 - Akkor mi tart vissza? - Kérdezte Eleanor sokat mondó vigyorral.
 - A főnök nem engedi. Ha összejönne Harryvel, akkor elvesztené az állását. - Magyaráztam Sarah helyet, aki csak fájdalmas arccal bólogatott a szavaimra.
 - Szerintem Harry simán meg tudja beszélni vele. Nem ez lenne az első eset. - Vont vállat El.
 - Ezt hogy érted? - Kérdezte rémült arccal Sarah.
 - Hát.. Én nem úgy értettem. - Dadogott El, miután leestek neki is a saját szavai. - Tudod, hogy Harry milyen hírben áll. Nőcsábász. Szoknyapecér. - Kevergette a kávéját a barna hajú lány.
 - De mi még semmit nem csináltunk! - Háborodott fel Sarah.
 - Pedig hidd el, lett volna rá alkalmuk... - Szúrtam közbe, mire Sarahtól kaptam egy kedves pillantást.
 - Oh, és te miért is nem töltötted az éjszakádat a SAJÁT ágyadban? - Kérdezte Sarah, kihangsúlyozva a szót.
 Most rajtam volt a sor, hogy zavarba jöjjek.
 - Én csak Liam szülinapját ünnepeltem. - Elővettem a legártatlanabb arcomat és úgy néztem rájuk.
 - El tudom képzelni azt az ünneplést... - Kacsintott El Sarahra.
Persze elnevettük magunkat. Sajnálattal töltött el, amikor Paul küldött egy SMS-t, hogy vissza kell mennünk a szállodába.
 A szállodába belépve Liam, Louis és Harry a liftre várva álltak. Mikor megláttak minket, mindegyiküknek mosoly terült el az arcukon, mikor észre vették, hogy feléjük tartunk.
 Louis Elhez lépett, átkarolta a derekát és megcsókolta. Liam úgy nézett rám, hogy egyből tudtam mire gondol. Ott csillogott a szemében a tegnap esti vágy. Az ajkamba harapva kaptam el a tekintetemet a szemeiről, miközben ő az én derekamat ölelte át. Így láthattam, ahogy Sarah és Harry megilletődötten állnak egymás mellett. Még véletlenül sem néztek egymásra, vagy ha mégis, és a másik észre vette, gyorsan másfelé néztek.
 - Milyen volt a parti? - Kérdezte Liam.
 - Unalmas. Ezért le is léptünk. De jól szórakoztunk. - Felmosolyogtam rá, majd a lányoknak is küldtem egy mosolyt.
 A liftben Liam mellkasára hajtottam a fejemet és beszívtam az illatát. Élveztem a pillanatot és hogy Liam karjai között lehetek. A lift idegesítő csilingelése vetett véget a pillanatnak.
 Hiába voltunk emberekkel körülvéve, mikor Liam futólag végig simított a hátamon, egyből bevillantak az este képei.
 - Élvezed, igaz? - Kérdeztem a fülébe suttogva, míg arra vártunk, hogy Harry kinyissa a közös tér ajtaját.
 - Minden pillanatát. - Suttogta vissza és nyomott a fülem mögé egy puszit.

És egy kis statisztikázás a bejegyzés végére. Néha röhögőgörcsöt kapok ezektől... :'D
Kulcsszavak:
Hét:
mit vegyek fel a szülinapomra ami ok
hogyan lassítsam le a szíverésem
beleharapott az also ajkamba blog
as long as you love me one direction
+18 one direction blog
private love blog
leah 1d blogspot.hu
private love
private love one direction

Hónap: 
beforduló csaj
átlagos szőkék

Jah, és sokan jöttök facebookról is. NAGYON KÍVÁNCSI VAGYOK, HOGY KIK, ÚGYHOGY LÉGYSZI JELENTKEZZETEK! HONNAN? KI?

5 megjegyzés:

  1. Nagyonimádooom.*-*<3
    beleharapott az also ajkamba blog .xddddddddddddddddd besírtam.:'''''''D 10 blogot olvasok kb de ez a legeslegjobb.*-* várom a kövit .:333

    VálaszTörlés
  2. mi a trumblr neved? :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a blogodat<3 Siess a következő résszel;)

    VálaszTörlés
  4. Jó rész lett ez is. Várom a kövit! :)
    U.i.: Ezek a kulcsszavak... :DDDD
    by: http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/ Bloggerinája (ha gondolod nézz be és kövesd folyamatosan :D)

    VálaszTörlés
  5. áhhhh....iiiiiiimáááááádooooom!!!!!!!!!
    Úgy szeretném, h Harry összejöjjön Sarahval
    És csak úgy megjegyzem, engem is kiráz a hideg, ha visszagondolok a "tegnap estére" x))
    Am kaphatok két trumbl linket? A tiedet meg a perverzet?

    VálaszTörlés