2012. június 1., péntek

2. fejezet - :Bondvagyok:

Sziasztok! Nagyon köszönöm a komikat, amiket kaptam, és nem leszek olyan szívtelen, mint egyes írók, hogy kikössem hány komi kell a következő részhez, hogy aztán azt is egyre csak növeljem... Na a lényeg, hogy most hozom a második fejezetet! Ha megnyilvánultok bármilyen formában, nagyon megköszönöm! 
Üdv: Leah


2. fejezet - :Bondvagyok:



   Meglepődött arccal néztem a fiúk képét. Nem nagyon hittem el, dehát Justin Bieber is 3 centivel alacsonyabb nálam.... Emily elregélt mindent, amit az újságban olvasott, így mindegyik fiúnak kiderült a csillagjegye, hogy mennyi idősek és hogy hány testvérük van, ha egyáltalán van. Csupa jellegtelen infó. Próbáltam leállítani az információ áradatot, de Emily csak nem hagyta abba. Szem forgatva sóhajtottam egyet és kimentem a konyhába. A poharakat bepakoltam a mosogatógépe, de Emily jött utánam és az újsággal az orra előtt közlekedett. Ennek az lett a vége, hogy orra esett az egyik sámliban, ami kilógott az egyik szekrény alól. Az újság kirepült a kezéből, Emily meg nem értette, hogy hirtelen mi van. Én majd megpukkadtam a röhögéstől. Miután kifetrengte magából a fájdalmat, feltápászkodott és az újságot kereste. Miután megtalálta, győzelmi kiáltást hallatott, és felkapta. Úgy ölelte magához, mintha nagyon drága kincs lenne. Csak a fejemet csóváltam őt nézve.   - Az eső elmosta a tevékenységünket, úgyhogy most hazamegyek. Lehet, hogy még látom, mikor anyám a fizetését adja oda neki. - Mondta Emily és kikísérte magát a házunkból.   Kinéztem a terasz ajtaján, de az eső még mindig nem akart elállni. Felmentem a szobámba, és a laptopommal az ölemben az ágyamra másztam. Bejelentkeztem a csetoldalra, és nekifogtam az unalom űzésének.

Leahsays: hihetetlen, hogy egyik pillanatról a másikra eltűnik a nap!
Egérke: jaj, ne is mond! :(
NagyKutya: ha jól sejtem a hajatokat féltitek... :D
Lehasays: hahaha, nem!
nyuszifül: milyen hajat?
pipiskeke: NagyKutya te meg a bundádat! :D
Bieberlove: ha elkezdtek a hajatok miatt nyafogni, már itt sem vagyok!
Leahsays: neeeem! dehogy is! én megúsztam szárazon, de a szomszéd már nem annyira. :D
Meggie87: Kézcsók a hölgyeknek!
(most nem másolom be az összes köszöntést, ha nembaj. :D)
Bondvagyok: sziasztok!
nyuszifül: friss hús! nyami!
Bieberlove: micsoda elvetemültek jönnek ide? :D
Leahsays: te is itt vagy, szóval.. :D
pipiskeke: Bondvagyok te tényleg új vagy? vagy csak nicket változtattál?
Meggie87: hol vannak a fiúk ilyenkor?
NagyKutya: megharaptam őket és a kórházban kötözik őket.
Egérke: Meggie ilyenkor a normális fiúk csajozni vannak. :D
Bondvagyok: igen. vadiúj vagyok. most vagyok itt először.
Leahsays: üdv körünkben... meg fogod te még bánni. :D (mindenki valami hasonlót írt)

   Ezek után egy csomó mindenről beszélgettünk, jöttek, mentek az emberek, de a fentebb bemásolt részletből származó emberkék sokáig maradtak. Bondvagyok-ról kiderült, hogy nagy zenerajongó, mert folyton linkelte be a jobbnál jobb számokat. Végül nem kellett sokat fáradoznia azon, hogy befogadjuk, mert közös megegyezés alapján kikiáltottuk DJ-nek.

Meggie87: nálatok is megy a tv?
pipiskeke: mit nézünk?
Egérke: nálam éppen egy interview megy...
Leahsays: várjatok, nem találom a távkapcsolót! xD


 A laptopot az ágyra dobtam, a puha takaróra, így semmi baja nem esett, majd szétnéztem a szobámban... Néhány ruha szétszórva hevert a földön. Akkor kerültek oda,  mikor öltözködtem, és még nem volt kedvem visszaakasztani a szekrénybe őket. Néhány kupac áttúrása után kezembe akadt a keresett tárgy, és visszanéztem a csetre, hogy mit néznek a többiek. Arra a csatornára kapcsoltam a kis tévémet, amiről szó volt, és visszamásztam az ágyra.

Leahsays: re.
Bieberlove: azt hittük, hogy már megfulladtál a rendetlenségben! :D
NagyKutya: nekem nincs itt tvm, szóval közvetítsetek.
Meggie87: éppen valami banda van a képernyőn. nagyon nyálasan néznek ki...
nyuszifül: ez a One Direction!!!! <3 <3 <3
Leahsays: látom téged is elért ez a láz.... :/
Bondvagyok: mi bajotok velük?
Egérke: ezt fiú létedre kérded? :o
Meggie87: one direction... aha, a hajuk egy irányba áll!
 Ezután ment a dicsérés meg a fikázás. Ki miként vélekedett a fiúkról.
Leahsays: szerintem amúgy nem kéne őket megítélni csak azért, mert a stylistok meg a fodrászok rajtuk élték ki...
Meggie87: és az a póló? ember! olyat egy férfi sem vesz fel!
1Dlove: ne fikázd őket, ha csaj irigy vagy rájuk!
Leahsays: ...perverzitásuk. :D ez lemaradt. nem volt több karakterem! xD

 Még folyt a vita egy darabig, de utána az interview véget ért, és a kedélyek is csillapultak. Én teljesen semleges maradtam, és a csetben én lettem Svájc. Persze ezen jót röhögtek, de nem bántam, mert én is velük röhögtem. Bondvagyok végül privire hívott, én meg egyszerre írtam neki is, meg fél szemmel figyeltem a többiek írásait is. Elkezdtek a fociról beszélgetni, úgyhogy nem is igazán tudtam volna beleszólni.Nem beszélgettünk olyan nagyon fontos dolgokról. Mindig kérdezett valamit, én meg kitértem a válasz elől. Pl: megkérdezte, hogy mi a kedvenc hobbim. Én azt válaszoltam, hogy lélegezni.Egy idő után már nem néztem a többieket, hogy miről beszélgetnek. Teljesen belemerültem a beszélgetésbe, ami nagyon ritka nálam. Mikor Bondvagyok le"pill"-ezett, kinéztem a többiekhez, és pont rólam folyt a szó.

nyuszifül: hol van Leah?
Meggie87: biztos privizik.
NagyKutya: megharapjam?
pipiskeke: meggie irigykedsz? :D
Egérke: hanyagol minket. :(
Leahsays: látom ám!
nyuszifül: :D
NagyKutya: hamm!
Meggie87: mit művelsz? :D
NagyKutya: hát olyan csámbító az illatta... :D
Leahsays: privizek.
nyuszifül: ezt mi is kitaláltuk. :D
pipiskeke: ne hisztizzetek! neki legalább összejött! nekem meg el kell viselnem titeket!

 Jót mosolyogtam rajtuk, majd Bondvagyok visszatért, és újra magába szippantott a beszélgetésünk. Kiderült, hogy itt nőtt fel Londontól nem messze és hogy éppen túl van egy szakításon. Azaz egy hónapja lett vége egy hosszabb kapcsolatának, de többet nem mondott. Nekem nem voltak túl hosszú kapcsolataim, eddig, max 5 hónap, így próbáltam neki vigasztaló szavakat mondani, de röhögésbe fulladt az egész és nem én röhögtem el magamat... Jól kitárgyaltuk a párkapcsolatokat, hogy ki mit vár el tőle. Azt mondta, hogy a haverjaival él itt Londonban, én meg mondtam, hogy én eleve Londonban születtem. Ezután szó volt még az egészséges étrendről. Igazából nem tudom, hogy hogy került szóba... azt hiszem, hogy az egyik haverja répát tömött a szájába... Átsiklottam a dolog felett, mert már volt ennél furcsább beszélgetésem is. Szóba került még a nicknév is. Az övé azért lett olyan, amilyen, mert a középső neve James, és így kihasználta a helyzet adta lehetőséget. Meg is jegyeztem, hogy csoda, hogy még nem volt foglalt. Az enyémnek nem volt története, így arról nem sok szó esett.   Egy idő után ránéztem az órára, és megláttam, hogy mindjárt éjfél.

Leahsays: tejóég! 7 órája csetelünk! xD
Bondvagyok: igazából észre sem vettem. :D jó veled beszélni.
Leahsays: veled is. :) bár nálam a 7 óra a többiekkel szokott elmenni, és nem egy személyre.
Bondvagyok: örülök, hogy én kivétel vagyok.
Leahsays: csak nehogy az egódat növeld itt nekem! :D
Bondvagyok: elkéstél! :D
Leahsays: nem vagy álmos?
Bondvagyok: dehogynem. vagyis úgy 1 órája majdnem bealudtam, míg te kakaóztál, de szerintemBondvagyok: átlendültem a holtpontomon. :D
Leahsays: én viszont most megyek.
Bondvagyok: holnap is beszélünk?
Leahsays: 00:01 van. beszélünk. :D
Bondvagyok: nem úgy értettem.
Leahsays: tudom. :DLeahsays: persze.
Bondvagyok: oké. mikor?
Leahsays: most mit vagy így rám kattanva? tetszem, mi? :D
Bondvagyok: csak jó olyannal megosztani magamat, aki nem ítélkezik.
Leahsays: én ezért járok ide minden nap. :D
Bondvagyok: akkor holnap beszélünk.
Leahsays: aha. pá
Bondvagyok: jó éjszakát!

   Még elköszöntem a többiektől is, majd egy gyors fürdőszobalátogatás után bebújtam az ágyamba. Ahol a laptopom volt, volt egy meleg kocka, amin felkuncogtam, de végül álomra hajtottam a fejemet.Nem vagyok normális! - Ezzel a gondolattal merültem álomba.

1 megjegyzés:

  1. Sziia!most találtam meg a blogod!! Még csak az első 2 fejezetet olvastam el és meg kell mondja megnyertél magadnak!4Nagyon tetszik ám:) Jól írsz gratula-maturaXD Örömmel olvasom tovább a sztorid!!

    Ölel Szabina<3.xx

    VálaszTörlés